Campania ClassicM@RS Mercedes-Benz Classic
Obiectiv: Crearea de atenție printr-un design nou și extraordinar și promovarea Classic M@RS unei audiențe largi.
Media: Online, broșură, cadouri promoționale, newsletter HTML
Client: Mercedes-Benz Classic
Grupuri țintă: Persoane interesate de istorie, pasionați de automobile clasice, entuziaști ai automobilelor, jurnaliști, angajați ai grupului Daimler
Distribuție: Proiect pilot la nivel național, apoi la nivel mondial
Obiectiv: Crearea de atenție printr-un design nou și extraordinar și promovarea Classic M@RS unei audiențe largi.
Creșterea semnificativă a numărului de utilizatori deja bun.
Efect de radiație asupra mărcii Mercedes-Benz.
Media: Online, broșură, cadouri promoționale, newsletter HTML
Limba: Germană, Engleză
Particularități: Atelier pentru conceptul de comunicare, identificarea USP-ului, dezvoltarea de claim-uri folosind tehnici de creativitate împreună cu clienții.
Vizual cheie, crearea unei baze de date a utilizatorilor, newsletter HTML